Begin typing your search above and press return to search. Press Esc to cancel.

Benimle Bir Gün - Büyükada Gezisi 15 Haziran 2015

Herkese merhaba :)

15 Haziran Pazartesi Büyükada gezisi yaptık neler yaptığımızı anlatmak istiyorum :)

İstanbul'da yaşayanlar veya İstanbul'a tatile gelenler mutlaka bir gününü adaya ayırmanızı tavsiye ediyorum öyle huzur dolu bir yer ki yorgunluğunuzu saniyeler içerisinde yok ediyor eşsiz güzelliği ile...

Sabah 9.15 de vapur hareket etti bu arada arkadaşımı sizlerle tanıştırayım Sinem :) çoook uzun yıllardır birlikteyiz :) 11.15 de Büyükada'ya vardık. Tabi bu süre içerisinde bir vapur klasiği simit yiyerek martılara attık arada uyuduk uyandık :)

İndikten sonra ilk işimiz bir balıkçıda yemek yemek oldu. Sandalyelerin güzelliğine bakar mısınız? Gerçekten iştah açıyor :)
 Enerjimizi topladıktan sonra biraz Büyükadanın çarşısını gezdik evime bu güzel günün anısına minik hediyeler almayı ihmal etmedim tabii :)

Her yer de GALATASARAY :)

Aya Yorgi Kilisesine gidebilmek için faytona bindik. O kadar içimiz sızladı ki çok pişman olduk bindiğimize :(  Neredeyse iki yıldır faytonları elektrikli yapacakları söyleniyor ama hala yapılmadı...

Kiliseye giden meydanda indik biz ve başladık yürümeye 25 dakika boyunca hiç durmadan yokuş çıktık. Bir ara geri dönsek mi diye düşünmedik değil ama yılmadık :)
Böyle bir yol ve sadece yokuş çok sıcak olduğu için çıkması daha da zorlaşıyor ama kenarlarda oturmak için banklar var oralarda dinlenebilirsiniz.

Aya Yorgi'ye ulaştığımızda ilk işimiz yanındaki cafe de oturup dinlenmek ve soğuk birşeyler içmekti.  Bu manzarayı gördüğüm an tüm yorgunluğum geçti.

Daha sonra kilisede gizli çekim yaptım :)

Aynı yokuşu geri indik tabikii inmesi daha kolay :)
 Ve indikten sonra faytonların bıraktığı meydanda sizleri tekrar bekliyorlar ama biz yürüyerek adayı turlamayı tercih ettik.
Ve başladık yürümeye :)

Usta yazar Reşat Nuri Güntekin'in evi...

Ve uzuuuuuuuun uzuuuuuun yürüdükten sonra adanın meydanını bulabildik öyle yorulmuştuk ki direk starbucks'a girdik soğuk bir kahve o sıra yorgunluktan resim çekmeyi unutmuşum :)
Ve tekrar meydan da gezdik :)

Çok yorucu ama çok zevkli bir gündü özellikle mimarisini çok sevdim özel mülklerin resimlerini burada paylaşmak istemedim. Gidin görün derim gerçekten yorulduğunuza değecek :)